07:27 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مسئولان اقتصادی

جاده سرمایه‌گذاری یزد هموار  یا ناهموار؟
پایگاه خبری راد: هرچند برخی مسئولان اقتصادی استان یزد وضعیت زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در این استان را مطلوب می‌خوانند ولی برخی دیگر از نبود این زیرساخت‌ها در مناطق محروم به رغم اهمیت آنها برای توسعه اقتصادی استان سخن می‌گویند.
اقدامات شبانه روزی و غیر آشکار پلیس در بازار سکه و ارز
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که اقدامات اطلاعاتی و غیر آشکار پلیس در حوزه بازار طلا و ارز به شکل شبانه روزی در حال انجام است و اشراف خوبی از سوی پلیس بر فضای حقیقی و مجازی وجود دارد.
 سازمان مالیاتی در راستای شفافیت فعالیت‌های اقتصادی عمل کند
پایگاه خبری راد: رییس مرکز پژوهش های مجلس با انتقاد از موضع گیری های مکرر اقتصادی مسوولان در شرایط فعلی این رویکرد را باعث بی اعتمادی مردم به سیستم بانکی دانست و گفت: سازمان امور مالیاتی به وظایف قانونی اش جهت شفافیت فعالیت‌های اقتصادی و استقرار نظام یکپارچه اطلاعات مالیاتی عمل کند.
قیمت کیسه آرد از 450 به 1200 تومان رسید
پایگاه خبری راد: رییس انجمن آرد البرز گفت: افزایش قیمت کیسه آرد تنها بخشی از وضعیت نابسامان فعالان این صنعت را نشان می‌دهد.
 مسئول غارت اقتصاد ایران در چند ماه اخیر کیست؟
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت انبوهی که برای به دست آوردن کالای اساسی خود دچار مشکلات هستند چگونه می‌توانند در برابر تصمیمات غلط در حوزه اقتصاد صبور کنند؟
شریک جرم‌اند؛ خواه سلبریتی، خواه مدیر سپرده‌گذار!
پایگاه خبری راد: «وقتی پذیرفتیم عمل مؤسساتی مانند ثامن خلاف قواعد و مقررات بانکی بوده، هیچ راه و چاره‌ای نداریم مگر این که تشکیل این نوع مؤسسات را به جهت فریب مردم و ربودن متقلبانه مال غیر بدانیم که مصداق عینی کلاهبرداری است و کسانی که عالما عامدا در راستای تحکیم این مؤسسات حرکت کرده‌اند، خواه سلبریتی باشند، خواه مدیران سپرده‌گذار، جزء شرکای جرم هستند.»
حضور معاون اول رییس‌جمهور و مسئولان اقتصادی دولت در جمع سفرا
پایگاه خبری راد: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و همچنین تعدادی از مسئولان اقتصادی دولت صبح امروز در سمینار روسای نمایندگی ایران در خارج از ایران حضور پیدا کردند.
کسب رتبه ۵ استان قزوین در نوسازی صنایع کشور
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در نوسازی صنایع رتبه ۵ کشوری را کسب کرده‌ایم و در بخش بازرسی هم فعالیت خوبی صورت گرفته تا کسانی که ارز دولتی می‌گیرند شناسایی و کنترل شوند.
انتقاد نماینده صنعتی ها از قطع برق صنایع
پایگاه خبری راد: رییس خانه صنعت و معدن کشور گفت: قانون ارزش افزوده فشار زیادی به صنعت وارد کرده است و در واقع کمر این بخش را شکسته است .
خادمی: در تهیه نقشه راه اقتصادی دولت باید به بخش خصوصی روی آورد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مادامی که برخی مسئولان درگیر فساد و اختلاس باشند با صحبت از احیای اقتصاد و شفاف‌سازی اتفاقی نمی‌افتد.
چرا با وجود دلار ۴۲۰۰ تومانی، قیمت‌ها بالا می‌رود؟
پایگاه خبری راد: نایب رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است که فاصله زیاد نرخ ارز دولتی و آزاد در بازار عامل افزایش قیمت کالاها و خدمات است. به گفته وی اختصاص یارانه نقدی برای اقشار آسیب پذیر می‌تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند.
میلیون‌ها دلاری که بین استان‌ها توزیع شد
پایگاه خبری راد: جذب سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه برای کشورهای در حال توسعه می‌تواند برگ برنده‌ای برای شتاب و حرکت سریع به سوی توسعه و رفع مشکلات اقتصادی باشد؛ بدون شک با جذب این سرمایه‌ها و راه‌اندازی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مشترک می‌توان به بهبود وضعیت معیشیت مردم و اشتغالزایی بیشتر نیز امیدوار شد.
حباب در معرکه ارزی
پایگاه خبری راد: همایش سیاست‌های ارزی و پولی به عنوان یکی از مهم‌ترین همایش‌های اقتصادی سال در حالی برگزار شد که کمتر اثری از مسوولان و مدیران اقتصادی و بانکی در آن بود. حتی معدود مدیران ارشدی که حضور داشتند در سخنانشان اثری از تحلیل و یا توضیح درباره شرایط فعلی اقتصاد و بازار ارز نبود.
رشد ۱۱۰ درصدی واردات رسمی کفش در سال ۹۶/ شرایط خرید اقساطی کفش فرآهم شود
پایگاه خبری راد: دبیرکل جامعه صنعت کفش ایران با اشاره به میزان واردات و صادرات انواع کفش در سال گذشته، اعلام کرد: در سال ۱۳۹۶ نسبت به ۱۳۹۵ شاهد رشد ۱۱۰ درصدی واردات رسمی و رشد منفی ۷.۸ درصدی انواع کفش بودیم.
جلسه با مسئولان اقتصادی برای حل مشکل مترو / حل ترافیک و آلودگی هوا مطالبه 93 درصد تهرانی‌ها
پایگاه خبری راد: رییس شورای شهر تهران از استاندار تهران خواست جلسه‌ای با حضور مسئولان اقتصادی کشور برای حل مشکل متروی تهران برگزار شود.